DruštvoIzdvojeno

MARIJA ANDRIĆ: KOMUNALNA POLICIJA U SLUŽBI GRAĐANA 24 SATA

Službenici Komunalne policije obavili su tokom juna 1 075 kontrola i izdali 219 prekršajnih naloga, a najveći broj je iz oblasti saobraćaja. Obavljaju i pojačanu kontrolu nivoa buke u ugostiteljskim objektima i rad izdavaoca smještaja uz poseban akcenat na sankcionisanje takozvanih „dilera“.  Tokom ljetnje sezone službenici Komunalne policije radiće non stop.

Zakonom je predviđeno da Komunalna policija obavlja kontrolu, odnosno mjerenje nivoa buke kao i radnog vremena ugostitelsjkih objekata, kazala je načelnica Marija Andrić.

-Kontrolu će obavljati kalibrisanim uređajem za mjerenje buke. Napominjem, da izmjereni nivo buke izvan objekta ne smije da  prelazi propisanu graničnu vrijednost od 65 dB. Takođe, licima koja sama ili preko drugih lica nude usluge smještaja, odnosno dileri, službenici Komunalne policije će izdavati prekršajne naloge i protiv njih podnositi zahtjeve za pokretanje prekršajnog postupka.

Andrić je podsjetila da Sekretarijat za turizam, ekonomski razvoj i preduzetništvo izdaje odobrenja za izvođenje muzičkog programa u ugostiteljkim objektima.

-U našem gradu postoji 8 akustičnih zona – Tiha zona u prirodi, tiha zona u aglomeraciji, zona povišenog režima zaštite od buke, stambena zona, zona mješovite namjene, zone pod jakim uticajem buke koja potiče od saobraćaja, industrijska zona i zona eksploatacije mineralnih sirovina. Područje u  kojem se u najvećoj mjeri mjeri nivo buke spada u zonu mješovite namjene kojoj pripada Stari grad, zapadno i istočno podgrađe, Obala Nikole Kovačevića do ul. Sava Ilića, Šetalište pet Danica do Njegoševe ulice i ulice Save Kovačevića, kao i na Rivijeri od Meljina do Kamenara u širini od 100 m od lokalnog priobalnog puta, objasnila je načelnica Andrić.

Vlasnike ugostiteljskih objekata su, na nedavnom sastanku, upoznali sa obavezom posjedovanja odobrenja za izvođenje muzičkog programa, potom poštovanja dozvoljenog nivoa buke, radnog vremena, pravilnim načinom odlaganja komunalnog otpada, nultom toleracijom na točenje alkoholnih pića maloljetnim licima, obavezom redovne kontrole reklamnih panoa na šetalištu i slično.

U toku juna obavili su 1 075 kontrola i izdali 219 prekršajnih naloga, a najveći broj je iz oblasti saobraćaja. Tokom ljetnje sezone, zbog povećanog obima posla, a shodno odluci predsjednika Opštine, radno vrijeme ove službe je 00:00-24:00, a trenutan broj zaposlenih je 25.

-Razlog zbog koga je radno vrijeme produženo je isključivo da bi naši sugrađani, ali i turisti u svakom momentu mogli da prijave komunalni problem sa kojim se susuretnu na broj telefona Call centra 19800,  kao i da u najskorijem periodu očekuju rješenje, uz dobijeni odgovor šta je po njihovom zahtjevu urađeno, bilo putem SMS poruke, mejla ili telefonski.

Na snazi je zabrana izvođenja građevinskih radova, a uz posebna rješenja dozvoljeno je produženje roka određenim pravnim licima koja su uputila zahtjev.

-To su „AZMONT INVESTMENTS“ DOO za izvođenje građevinskih radova na izgradnji saobraćajne i tehničke infrastrukture na prostoru nekadašnje lokacije kasarne u Kumboru, „POLITROPUS ALTERNATIVE“ za izgradnju hotelskog kompleksa 5* u Bijeloj, „IGALOPROMET“ DOO za gradnju poslovno stambenog objekta u Meljinama, „IMPERIO HOLDINGS LIMITED“ DOO za izvođenje građevinskih radova na izgradnji objekta hotelskog rizorta Lazaret u Meljinama, „TALIJA COMPANY“ za izgradnju hotelskog kompleksa 5* „Casa del Mare“ u Kamenarima, zatim Fondacija Duković, Dječiji dom „ Mladost“, Coning DOO, NO-MI, Društvo za izgradnju vodovodne i kanalizacione infrastrukture u opštini Herceg Novi, kazala je načelnica Andrić.

KOORDINACIONO TIJELO

Odlukom Predsjednika opštine, a u cilju afirmacije turističke ponude opštine Herceg Novi za ljetnju sezonu 2018. godine formirano je koordinaciono tijelo koje čine: Miloš Konjević, potpredsjednik Opštine Herceg Novi (predsjednik ),Marija Andrić, načelnica Službe komunalne policije i inspekcijskog nadzora Opštine Herceg Novi, Goran Banićević, načelnik Centra bezbjednosti Herceg Novi, Jovo Grdinić, direktor Poreske uprave – PJ Herceg Novi, Svetlana Šljivančanin, koordinatorka Uprave za inspekcijske poslove Đorđe Radojičić, predstavnik Javnog preduzeća za upravljanje morskim dobrom. Ovo koordinaciono tijelo sastajaće se jednom sedmično u toku turističke sezone.

-Pored ovoga, svakog utorka sastaje se i koordinaciono tijelo koje čine predstavnici Opštine, odnosno rukovodioci sekretarijata i službi, kao i predstavnici  opštinskih preduzeća. Cilj ovog koordinacionog tijela je sagledavanje komunalnih problema, koji se tokom nedelje uoče na terenu, a sve u cilju njihovog bržeg otklanjanja. Ovo tijelo funnkcioniše tokom cijele godine.

Sastanci koordinacionog tijela za praćenje turističke sezone održavaju se u Budvi od 11. juna ove godine.

-Zaključci sastanaka ovog koordinacionog tijela do sada su da se ove sezone akcenat stavi na privatni smještaj, odnosno kontrolu ilegalnog izdavanja, a kontrolu po ovom pitanju na teritoriji naše opštine obavljaće inspektori Uprave lokalnih javnih prihoda. Zaključak poslednjeg sastanka je da sve inspekcije, angažovane u pojačanom nadzoru u turističkoj sezoni, nastave rad u skladu sa Dinamičkim planom za ljetnju turističku sezonu 2018.godine, kazala je Andrić.

KONTROLA FORMIRANJA ORGANA UPRAVLJANJA U STAMBENIM ZGRADAMA

U ingerenciji Komunalne policije je i kontrola formiranja organa upravljanja u stambenim zgradama.

DCIM126GOPRO

-Trenutno imamo rezultat da su u 230 stambenih zgrada formirani organi upravljanja, a za još sedam taj postupak je u proceduri. Apelujem na sve sugrađane koji su vlasnici prava svojine u stambenoj zgradi da sada kada u većini stambenih zgrada imaju dovoljan broj lica za kvorum, shodno zakonskim propisima krenu u postupak organizovanja organa upravljanja, kako bi izbjegli primjenu sankcija zbog činjenja prekršaja. Pored toga u svim stambenim zgradama u kojima postoje organi upravljanja lakše se obezbjeđuje i nesemetano održavanje, bilo da je riječ o radovima na redovnom, nužnom ili hitnom održavanja.

Tags

Povezane Vijesti

Jedan komentar

  1. Između autobuske stanice i njenog parkinga nalazi se trotuar koji počinje od stepenica ispred kafića Paulino . Na jednom djelu početka ovog pločnika postavljen je kiosk.
    Trotuar se nastavlja do magistrale , a odatle prema Topli. Između trotuara i parkinga je napravljena željezna ograda visoka preko 2m. pa izgleda kao da je zgrada autobuske stanice dio zološkog vrta.
    Po urbanističko tehnićkim uslovima , ograda prema javnim površinama ne smije biti viša od 1,5 m. , a trotuar je javna površina koja pripada opštini.
    Vlasnik autobuske stanice izvodi radove i u samoj zgradi i to sve biz dozvole.
    Mom ocu je opština oduzela zemlju (530 m2) na kojoj se nalazi autobuska stanica i ne samo njemu. Ova zemlja nikad nije bila plaćena , pa zbog toga vodim proces sa opštinom Herceg Novog već nekoliko godina. U slučaju da se vodi neki proces oko nekretnina, po zakonu je zabranjeno izdavanje bilo kakvih dozvola.
    Ove dvije rečenice sam izvadio iz gornjeg članka :
    “Na snazi je zabrana izvođenja građevinskih radova, a uz posebna rješenja dozvoljeno je produženje roka određenim pravnim licima koja su uputila zahtjev. Kontrolu će obavljati kalibrisanim uređajem za mjerenje buke.”
    Pitam se kako to da komunalni policajci svaki dan sjednu u kafić autobuske stanice, a da pritom ništa ne vide, ništa ne čuju i ništa ne preduzimaju?

    1. Zašto dozvoljavate čistoći da ujutro vozi smeće bez zaštitne mreže na deponiju? Prošetajte od Meljina do kamenog pa ćete vidjeti tone smeća pored puta što je palo sa prepunih kamiona.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button
Close