Друштво

МЛАДИ СУ БУДУЋНОСТ ОНЛИНЕ ПОСЛОВАЊА

“Млади и дигитални маркетинг“ назив је радионице за младе која је данас одржана у великој Сали Општине Херцег Нови, а у организацији Секретаријата за културу и образовање и НВО Центар за омладинску едукацију. Радионицу је водила Јелена Ђурковић, специјалиста за маркетинг и извршни директор Рефресх медиа.

Студенте и средњошколце поздравила је секретарка за културу и образовање Ана Замбелић Пиштало и истакла да су овакве радионице планиране у оквиру Акционог плана за младе, те да и на овај начин настављају сарадњу са НВО Центар за омладинску едукацију, са којима су партнери на пројекту Европска омладинска картица.

Прве асоцијације младих на појам дигиталног маркетинга биле су друштвене мреже, реклама, комуникација, продаја… Маркетинг није увијек и једино само реклама, већ је то поље знатно комплексније, док класична реклама чак и није популарна на друштвеним мрежама, казала је Ђурковић у уводном излагању.

Како је истакла о дигиталном маркетингу, који је нова област и у свијету, говоре средњошколцима и студентима као циљној групи јер је њима посебно интересантна.

-Они у њој могу да се пронађу посебно ако у том пољу желе да развијају будући бизнис. У Црној Гори још увијек нисмо упознати са овом облашћу и надам се да ће ова и овакве радионице помоћи младима да добију смјернице, заинтересују се и баве се овом облашћу.

Већина компанија и бизниса данас мора да буде присутна на интернету јер комуникација мигрира ка онлине, казала је Ђурковић.

-Традиционални медији падају у други план, код нас још увијек не, али ако не постојите на интернету и друштвеним мрежама, не можете да дођете до своје публике, посебно млађе јер они нису неко ко је окренут телевизији, не листају штампу већ су искључиво на друштвеним мрежама. Стављам фокус на креирање стратегије када је ријеч о маркетингу јер доста људи који се баве дигиталним маркетингом често ради ад хоц. Стратегија је основна ствар коју морамо да урадимо на почетку да бисмо могли да водимо адекватну кампању и да бисмо имали резултате, казала је Ђурковић.

У Црној Гори старија популација још увијек нема повјерење у е-цоммерц, електронско плаћање, али млади су више укључени и крећу у том смјеру.

-Велике компаније крећу са онлине сервисима, та област се развија последњих година и мислим да смо на добром путу, закључила је Јелена Ђурковић.

Лазар Доклестић, у име Факултета за менаџмент Херцег Нови, истиче да су се радо одазвали позиву да присуствују радионици јер је дигитални маркетинг буућност пословања.

-То је веома интересантна тема због тога што се комплетно пословање данас пребацује на онлине, односно на друштвене мреже и портале. Ово је поље у оквиру којег видимо могућност да се развијемо али и које се константно развија, казао је Доклестић.

-Радим на свом малом бизнису и почела сам да учим о маркетингу који је битна ставка за сваки посао и може да нам помогне да напредујемо, нарочито данас, у 21. вијеку, казала је Јована Липовац.

Сви учесници ће након завршене радионице добити сертификат о учешћу.

Tags

Повезане Вијести

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Back to top button
Close