ИздвојеноТуризам

У ПРВОМ КРУГУ КАМПАЊЕ “ХЕРЦЕГ НОВИ ТЕ ЗОВЕ” ДОДИЈЕЉЕНО 26 НАГРАДА

Завршен је први круг наградне игре “Херцег Нови те зове” а у петодневним аранжманима, које су понудили новски хотелијери и власници апартмана, уживаће овога љета 26 добитника из Србије, БиХ, Македоније али и из Црне Горе.

Кампања траје и даље. Велики број представника туристичке привреде се јавио тако да је 15. јуна предвиђен други круг извлачења награда.

Јавно извлачење је емитовано на РТХН, Фб страници и Ју тјуб каналу наше медијске куће а награде у првом кругу су:

Пет ноћења за четири особе (двоје одраслих и двоје дјеце) добили су: Милица Рајлић из Приједора – „Јединица Дамјановић“, Стефан Цветковић из Ниша – вила “Тенжера”, Лазар Стојков из Кикинде – апартмани „Грифоне“, Фахрудин Абдагић из Сарајева -„Вила три М –Апартмани Стефановић“, Игор Филипоски из Панчева – „Гест хаус Томановић“ и Мина Веселинов из Сегендина – апартмани „Калипсо“. 

Пет ноћења за четири особе (двоје одраслих и двоје дјеце): Жарко Вулета из Обреновца одмараће у „Локација апартманима“, Снежана Раичевић из Врања – апартмани „Анастасија“, Небојша Вериш из Бања Луке – апартмани “Матејић”, Миљан Делић из Подгорице – „Тажекс апартмани“ , Немања Ђурђевић из Добоја „Спајић апартмани“  и Божидар Кицовић из Андријевице апартмани “Ферал“.

Јасмина Наумоска из Прилепа одмараће у апартманима „А&А“, Александaр Бојовић из Источног Новог Сарајева у апартманима “Бијели aнђео“, Лидија Јоксимовић из Пљеваља у апартманима „Форте маре“ , Крстимир Пантић из Косовске Митровице у апартманима “Катурић“ и Ненад Рогач из Билеће у „Санрајз” апартманима.

Светлана Пејовић из Београда добила је аранжман у апартманима “Монте aриа”, Анита Бараковић из Суботице у „Сан вилиџ” апартманима, Миљана Вуковић из Београда одмараће у хотелу “Бокешка ноћ“, Светлана Којовић из Бијелог Поља “ у хотелу “Фјаманти“ и Лука Божовић из Горњег Милановца у хотелу „Азуро” у Бијелој.

Петодневни аранжман са доручком за четири особе добили су: Марија Солдо из Мостара у хотелу “Плеј”, Сава Ковачевић из Никшића у хотелу „АЦД“, Љиљана Јевтић из Лознице у хотелу „Каза дел маре“.

Борис Кнежевић из Новог Сада награђен је петодневним аранжманом и “all inclusive” услугом у хотелу „Иберо стар Њивице“. 

По ријечима предсједника Општине Херцег Нови Стевана Катића, кампања „Херцег Нови те зове“ имала је невиђен одјек у цијелом региону, чак већи него што су била очекивања.

– Захваљујући њој наш град је препознат као пожељно одредиште за преко милион и по људи од којих су нам стигли бројни позитивни коментари. Ради се о најмасовнијој акцији тог типа која је икада организована у Херцег Новом. Поносан сам на чињеницу да постоји огоман број људи који воле Херцег Нови. Доживљавају га као свој други дом и једва чекају да се сретнемо на Јадранској обали, казао је предсједник Катић и истакао да је Херцег Нови  добар домаћин који цијени госте.

-Ми ћемо  увјек бити град отворених врата, мјесто на којем вас очекују љепота и пријатељи.  Наша је жеља да се гости осјећају као своји на своме,  а понуда бесплатног смјештаја је мали добронамјерни знак у прилог томе. Ова кампања не би била могућа без подршке локалних хотела и привредника. Захваљујући њима мислим да ће сви добитници бити одушевљени наградама  и да ће у Херцег Новом провести дане које ће памтити –казао је Катић уз поруку гостима:

– Захваљујем свима вама који сте се пријавили и што сте омогућили да се добар глас прошири. Херцег Нови вас је позвао, Херцег Нови ће вас и дочекати раширених руку –поручио је предсједник херцегновске Општине.

Менаџер за развој у ТО Херцег Нови Далибор Вуковић је нагласио да је кампања веома важна јер су путовања поново кренула, а конкуренција  обавља све агресивнији маркетинг на подручју региона.

-На нашим просторима Балкана увјек постоје друштвено политичке околности које нас подстичу да тај маркетинг константно траје. Кампања се појавила у правом моменту. Црна Гора је стекла „корона фри“ статус и то је био повод да ТО рекламира своју дестинацију  и почне  кампању ка својим најважнијим тржиштима. Последњих година  Херцег Нови  је укључен у западним европским тржиштима и стичемо све већу популарност. Важан дио нашег посла је да будемо заступљени у региону адекватно. Србија и БиХ чине 60% укупног туристичког промета и осим што представљају важан фактор за туризам они су дио идентитета овога града. У Херцег Новом  има мјеста за сваког, али регион је увијек нешто што је јако битно –казао је Вуковић.

Наградна игра има фантастичан одзив за више од седам дана је забиљежено преко 500.000 посјета сајту „Херцег Нови те зове“, преко 30.000 пријавњених за акцију „Бесплатно љетовање“ унутар саме кампање.

-Заиста је боље него што смо се надали. Имали смо иницијативу да направимо и енглеску верзију сајта јер смо примјетили да чак и у дијаспори имамо изузетну гледаност . Имамо ту срећу да је кампања заиста фантастична за сада , не види јој се крај и постоји тенденција да на њеном позитивном таласу наставимо у овом маниру –рекао је Вуковић и закључио да туристи из региона знају шта нуди  Херцег Нови.

– Херцег Нови  има пријатељске односе са градовима у региону, а у  својој понуди увијек има нешто што туристи из региона желе да доживе. Знамо да је ту конкуренција Грчка, Хрватска и друге земље, али ХН за разлику од свих градова има индетитет. Порука гласи – Херцег Нови те воли, Херцег Нови те зове –закључио је Вуковић.

Један од покретача иницијативе за кампању „Херцег Нови те зове“ био је Јован Суботић, савјетник предсједника Општине. 

-Идеја се јавила код мене и групе ентузијаста нформално на први поглед , али смо из љубави према овом граду и из ината свима који су рекли да ова сезона неће бити добра одлучили да кажемо Херцег Нови те зове, Херцег Нови ће бити кул и овог љета, Херцег Нови ће имати своје програме и овог љета, немојте да вас поколеба све ово што се десило у протекла три, четири мјесеца , Херцег Нови је мјесто гдје желите да будете и овог љета. Све што је било неопходно да кампања почне  је добра идеја, једна непреспавана ноћ и 18 сати доброг рада за компјутером и на друштвеним мрежама. Интересовање је велико. Преко 750 медија је објавило неку врсту информације, таргетирали смо управо тржиште које смо жељели,  65% је пријављених са тржишта Србије, 15%  БИХ и то су тржишта због којих смо покренули све ово. Интересовање је дошло из преко 80 земаља тако да је то један пун успјех ове кампање –рекао је Суботић.

Сматра да је важно  учествовати због промоције  града.

-Како су то схватили наши пријатељи треба да схвате и сви остали да сви локални бизниси могу да бенефитују само од промоције града као цјелине. Херцег Нови је најатрактивнија ствар којом баратамо,  његова географија, историја, сунце, добар провод, отворене руке и срце. Херцег Нови  дочекује на најљепши могући начин и ми смо поносни на наш град, волимо наш град и волимо да видимо људе који долазе у наш град и дијеле га са нама –поручио је Суботић.

Повезане Вијести

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Back to top button
Close